Recenze: Bonusweb (minirecenze), Tiscali (Konzolista) a Zing.
Návod: YouTube (CZ titulky i dabing bez komentářů).
Čeština: Ano i dabing!
Multiplayer: Ano.
Kompatibilita s Windows 7 (64 bit): Ne.
Kompatibilita s Windows 10 (64 bit): Ne.
Playstation 4: OK

Další interaktivní film od tvůrců skvělého hororu Until Dawn. Jde o detektivku, kde máte pátrat po vrahovi, co zabíjí policisty. Hlavní hrdinkou je policistka Becky Marneyová, ale chvílemi hrajete i za prokurátorku Felicity Gravesovou a malou chviličku i za černošského parťáka Becky. Herní náplní jsou volby, kdy vám dá hra na výběr, jak se rozhodnout v určitých chvílích, nebo jakým stylem vést rozhovor. Pohyb postavy neovládáte přímo, ale prostě sledujete doslova film. Hra se dá ovládat jen pomocí mobilu, přes mobilní aplikaci. Na obrazovce je kurzor, kterým hýbete po obrazovce a mobil při tom používáte, jako touchpad na notebooku. Většinou jen posunete kurzor nad čtvereček s názvem volby. V mobilní aplikaci máte také databázi s údaji o osobách ve hře a případu, která se vám průběžně aktualizuje, při průchodu hrou, takže si můžete přečíst další detaily o případu. V některých místech je i taková minihra, kde máte na obrazovce v časovém limitu najít 3 důkazy, jež vám můžou pomoci ve vyšetřování.
Příběh se dost větví a má několik hodně rozdílných konců. Můžete klidně skončit tak, že máte být tím vrahem vy, tak si dávejte bacha! :)
Multiplayer:
Ano, je to interaktivní film, adventura a přesto obsahuje i multiplayer. Jedná se o takovou soutěž, kdo bude mít větší úspěch ve vyšetřování a kdo bude určovat, které volby se ve hře provedou. Obvykle rozhoduje většina, ale sbírají se i takové karty, kterými může jeden hráč přebít rozhodnutí ostatních. Hru si tak můžete užít i s přáteli. Hrát může až 6 lidí.
Hra má oficiální české nejen titulky, ale i dabing!!!
Skvělý napínavý příběh.
Větvený příběh, závislý na vašich volbách s několika různými konci.
Do hry jsou implementovány i quick time eventy, kdy máte kurzorem najet v časovém limitu do čtverečku. Při honičce, nebo střelbě. Není jich tam moc, ale třeba na konci hry si tím můžete pokazit celou hru, když to poděláte - budete mít některý ze špatných konců. Ovládání mobilem je prý totiž celkem nepříjemné a nepřesné.
Hra je hodně krátká - jen 1,5 hodiny.

Chytrý mobilní telefon.

Nemám.