Obchod/ Download: Steam a Epic Games.
Recenze: Indian.
Návod: YouTube a můj vlastní ve Wordu.
Čeština: prekladyher.eu.
Editor: ne.
Kompatibilita s Windows 7 (64 bit): Ne.

Zajímavá hra, kde si můžete zahrávat s časem (opět :) ). Odehrává se v jednom městečku v severní Anglii v roce 2015, kde v jednom domě při požáru zahynulo 6 mladých spolubydlících. Osazenstvo tvoří Ben (25 let, doktor), Jenny (21 let, přítelkyně Bena), Neil (19 let), Linda (30 let, sestra Neila, do domu na začátku příběhu přijde jako nová), Tom (25 let, černoch, pan domácí) a Raquel (22 let). Kromě oněch 6 postav do domu zavítají i další postavy z venku, takže nejste omezeni na to, sledovat jen je. Vy jste do už prázdného, vyhořelého domu vyslán jakousi organizací, jako jakýsi agent s povolením vracet čas. :) Máte takový přístroj, kterým si můžete zobrazovat události, které se v domě udály během několika dní před požárem a můžete do nich zasahovat - měnit volby jednotlivých postav. Cílem hry je sestavit takovou časovou osu s takovými volbami, aby všech 6 členů přežilo (+ může přežít i pták v kleci :) ). Postavy se vám v událostech zobrazují, jako hologramy. Kromě sledování a zasahování do událostí můžete i klasicky šmejdit po domě, prohlížet skříně, šuplíky, číst zprávy na mobilech, dokumenty, hledat klíče od zamčených částí domu a podobně. Některé události se totiž odehrávají i v zamčených částech domu a dokud je neodemknete, tak si je nemůžete přehrát. Možností, jak postavy zachránit je několik, a větší pochvalu dostanete, když postavy nejen zachráníte, ale i vyřešíte jejich všelijaké osobní problémy, se kterými se potýkají.
Hra se ukládá často sama a ruční ukládání není možné. K dispozici jsou 4 sloty ve kterých můžete hrát zvlášť.
Odkrývání důsledků rozhodnutí a různých drobných tajemství jednotlivých postav je celkem zajímavé.
Uvěřitelné obyčejné postavy s kvalitním dabingem se silným anglickým přízvukem. Jen černoch by se mohl snažit trochu více.
Některé situace a rozhovory jsou docela humorné, až někdy vyprsknete smíchy. :) Třeba černoušek a jeho erotické eskapády s úchylnou gothickou expřítelkyní. :)
Hra nemá češtinu. Bez trochu větších znalostí angličtiny se v tom brzy začnete ztrácet. Ale už se na ní pracuje. :)
Celkově je hratelnost taková nějaká nudná, vleče se, pořád pobíháte po domě z místnosti do místnosti a přehráváte si holografické scénky, kde spolubydlové řeší obyčejné denní příhody.
Grafika je zbytečně hnusná. Váš agent s číslem 43, za kterého hrajete, má na sobě celou dobu skafandr se zamlženým výhledem a rohy obrazovky jsou tmavé, jako že máte na sobě nějakou kuklu toho skafandru, která vám brání ve výhledu. To jsem ani nějak nepochopil a celé je to prakticky zbytečné. Jestli to totiž chápu správně, tak vy jste v tom domě prakticky v současnosti, kdy už je vyhořelý, tak kam vás to jako poslali tím strojem času na začátku??? Vždyť by úplně stačilo mít jen ten přístroj na holografické zobrazování událostí minulosti normálně v tom domě v současnosti, bez nějakého skafandru... Prostě jsem to asi nějak nepochopil. No a právě kvůli tomu, že se na hru díváte z toho skafandru je ta grafika tak zbytečně vyblitá.

Shift - běh.
Pravé tlačítko myši - zvednout/ svěsit hologramový přehrávač.
Mezerník - otevřít časovou osu.