Recenze Tiscali Games.
Multiplayer Není.
Editor Není.
Kompatibilita s Windows XP NE
Kompatibilita s Windows 7 (64 bit) OK (64 bit)
Kompatibilita s Windows 10 (64 bit) OK (64 bit)

Konečně další adventura od norského vývojáře Rangara Tørnquista, který stojí za skvělou adventurní sérií The Longest Journey.
Příběh se odehrává v krásné norské krajině v roce 1923. Hrajeme v něm za amerického cestovatele Edwarda Charlese Hardena, který přijede do Norska pátrat po jeho zmizelé sestře Betty. Společnici vám dělá mladá sympatická slečna Lissie (Elisabeth), se kterou prodiskutováváte své poznatky a působí velice přirozeně a uvěřitelně. Díky svému dobovému oblečení ale vypadá... , jako kluk. :) Někdy byste jí ale nejraději zakroutili krkem, aby už držela konečně hubu. :) Po příchodu do malé odlehlé rybářské vesnice zjistíte, že je úplně opuštěná a pátráte, kam všichni zmizeli. Příběh je rozdělen do 6 dní, které ve fjordu strávíte. Od jisté chvíle se hra změní trochu na psycho. :)
Celkově se hra hraje bez nějakých záseků, protože i když to vypadá, jako byste byli na velkém rozlehlém místě a bez mapy, tak vám hra systematicky neumožňuje opustit určitou oblast a nepustí vás to tam, kde to v tu chvíli není důležité. Nemůžete umřít, neřešíte ani žádné puzzly a hádanky (kromě toho, že odhalujete, ale úplně nevyřešíte, nějaké incidenty ve vesnici). Prakticky jen chodíte, prohlížíte si věci, dokumenty, fotografie a konzultujete to se svou společnicí. Prostě takový walking simulátor, ale ve dvou (ehm... "ve dvou").
Na konci závěrečných titulků autoři slibují pokračování...
Skvělá grafika severské přírody na Unreal enginu. Fjordy, skály,... Prostě paráda!
Sympatická (i když někdy dost otravná :) ) společnice hlavní postavy. :)